zaterdag 10 januari 2015

Nieuw jaar

Hoi allemaal!

School is weer begonnen, examens komen eraan.. Maarrrrr af en toe mag je best even ontspannen en daarom besloot ik mee te doen met de challenge bij de KIC. Vorige keer ben ik in de top 3 beland daar, wat ik super leuk vind. Ook dit keer ga ik weer een poging wagen!

De challenge: Start Nieuw jaar! Dit is mijn kaart geworden:


Ik heb gekozen om een magnolia plaatje in de kleuren met distress markers. Dit plaatje vond ik wel toepasselijk, een toast op het nieuwe jaar! Ook heb ik mijn nieuwe mal gebruikt, een spelbinder. Super leuk om om een magnolia plaatje te gebruiken!

Ook heb ik een mal met bloemen gebruikt en verder heb ik een leuke strik en sterren erbij geplakt. De kleurtjes van de kaart komen goed terug zoals op het magnolia plaatje! 

2015 en happy new year heb ik als teksten gebruikt, om zo aan te geven dat het echt een Nieuw Jaar kaart is!




Graag doe ik mee aan de volgende challenge:
KIC Challenge 50 - Start nieuw jaar

Tot de volgende blog! 

Liefs Ryanne

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart!!! Prachtig kleurgebruik ook. Gezellig dat je meedoet met het Kaartjes Inspiratie Challenge Blog.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi lief kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    PS: ik ben gelijk je nieuwe volger geworden...:-)
    Neem ook een kijkje bij mij, en doe gesellie mee met mijn candy...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Wat leuk dat je meedoet met KIC. Je kaartje is dan ook heel schattig. Mooi gedaan.

    grtjs
    Claudia
    DT. Kaartjes Inspiratie Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ryanne,
    Wat een leuk kaartje!
    Mooie kleurtjes zo samen.
    Het is een schatje.
    Dankjewel voor je deelname op het KIC blog.
    Succes in de trekking!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart geworden. Bedankt voor het meedoen bij KIC.

    Groetjes,

    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart zeg! Succes met je deelname aan de challenge bij KIC.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ryanne, wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Superleuk afdrukje. Bedankt voor het meedoen. Bij KIC. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen