zaterdag 20 december 2014

Winter sketch

Hoi allemaal!

Voordat ik naar een verjaardag ga, deel ik nog even dit schattige winterkaartje met jullie. Bij de KIC- blog was er een leuke challenge: maak een winterse kaart door middel van een sketch.

Dit is hem geworden!  


Ik heb het winterblok van Noor! Design gebruikt en wat leuke malletjes.
Ik werk vaak met sketches en ook dit vond ik een erg leuke sketch!

Tot de volgende blog!

Liefs Ryanne

Graag doe ik mee aan de volgende challenge:
kic challenge 48 - winter met een sketch 




4 opmerkingen:

  1. Mooie uitwerking van de sketch!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super gave kaart. Succes bij onze challenge van KIC.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Ryanne. Bedankt voor het meedoen bij KIC. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ryanne,
    Wat een lieffie!
    Leuke uitwerking van onze sketch!
    Dankjewel voor je deelname op het KICblog.
    Groetjes, Linda DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen