dinsdag 21 oktober 2014

Mijn eerste blog

Hoi Allemaal,

Daar is ie dan, mijn allereerste blog.. Dat is nogal wat zeg!
Ik vind het leuk om mijn creabea momentjes met jullie te delen. Ik krijg steeds vaker leuke reacties op mijn zelfgemaakte kaarten. Het leek mij daarom ook leuk om dit met jullie te delen door middel van deze blog!

Om te beginnen heb ik dit schattige kaartje pas gemaakt voor mijn lieve oma! Mijn oma heeft mij altijd geïnspireerd, want zij maakt zelf ook mooie kaarten. Als klein meisje ging ik al bij mijn oma knutselen en freubelen. Mijn oma vindt het altijd leuk als ik weer nieuwe kaarten heb gemaakt. Ik had een kleinigheidje voor mijn oma gekocht en vond het wel zo leuk om een lief kaartje erbij te maken! Dit is het resultaat, een mooie kaart en een trotse oma! Wat wil een mens nog meer? 


Stappen:
Eerst koos ik een kleur kaart die bij dit lieve konijntje plaatje past. Dit roze/lila-achtige papier past er leuk bij. Vervolgens koos ik 2 soorten achtergrond vellen die bij elkaar pasten. Bij sommige kaarten vind ik het mooi om een witte rand terug te laten komen. 

Vervolgens heb ik 3 rechthoeken, die gelijk zijn aan elkaar, uit het papier gesneden. Om het witte randje terug te laten komen, zorgde ik ervoor dat het een klein stukje groter was als het roze papier. Deze werden als eerste op de kaart geplakt! Hierna werd er een grotere rechthoek met een ander achtergrondje opgeplakt, met ook een wit randje. 

Ik vind het altijd leuk om verschillende rondjes te gebruiken, andere kleuren, maten ect. Bij dit kaartje heb ik gekozen voor een wat groter rondje, om zo het konijntje er precies in de laten passen! Dit keer koos ik voor een roze/lila kleur om achter het witte rondje te plaatsen, zodat de kleur weer terug komt.

Om het wat op te vrolijken heb ik nog lieve roze roosjes erbij geplakt. Deze zijn altijd lief om erbij te doen! Samen met wat groene blaadjes, die ik heb geponst! Nog wat plaksteentjes erbij en klaar is kees! 


Tot de volgende blog!


 

2 opmerkingen:

  1. Jeejj!! Je hebt een blog en zelfs al een bericht super leuk! Ik ben benieuwd naar je andere kaarten die je erop gaat plaatsen!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou lieverd, dat ziet er veelbelovend uit, ben benieuwd naar het vervolg:) xxx mama

    BeantwoordenVerwijderen