vrijdag 8 mei 2015

Moederdag

Ha die hoi!

Vandaag laat ik mijn creatie zien die ik voor Moederdag heb gemaakt. Ik had al vaker op verschillende blogs een 'bookcard' gezien en ging vandaar de uitdaging aan om deze zelf te maken! Dit is hem geworden:


De voorkant heb ik met verschillende designpapiertjes versierd, met houten sterretjes en pareltjes. Ik heb alle randjes in mijn boodcard met distress ink beïnkt. 



Aan de linkerkant van de binnenkant heb ik 2 labeltjes gemaakt met stempeltjes van het merk Joy! Deze labeltjes kan je er ook uit halen. 

Aan de rechterkant zie je een verdikking waardoor het lijkt alsof het een boekje is (vanaf de zijkant gezien). Vanaf vooraf gezien lijkt het een soort van fotolijstje waarin ik een leuke tekststempel heb gedaan en houten sterretjes.

Ik ben tevreden erover en ik hoop degene die hem mag ontvangen zondag ook! :)

Liefs en tot het volgende blog!
Ryanne 

Ik wil graag meedoen met de volgende challenge:
KIC - Moederdag

 

4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi geworden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt!! Ik weet wel zeker dat de ontvanger hiervan er erg blij mee zal zijn!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige bookcard wat een
    mooi kadoo voor een moeder xx

    Liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen