woensdag 14 januari 2015

Verhuiskaart

Hoihoi!

Daar zijn we weer, met een korte blog dit keer. Bij DCZ loopt een challenge met het thema '' nieuw''. Dit mocht dan ook alles zijn en daarom heb ik besloten om met mijn verhuiskaartje mee te doen. Dit is het kaartje:


Ik heb gekozen om het magnolia plaatje dit keer in te kleuren met gewone potloden. Verder heb ik verschillende kleurtjes groen gebruikt en laten terug komen in het plaatje. De tekst '' een nieuwe woning '' geeft dan ook wel duidelijk aan wat voor soort kaart het is! En met het bedeltje erbij is het helemaal leuk!


Kort maar krachtig deze keer, want het is weer tijd om mijn leerboeken in te duiken voor een leuk anatomie examen.. In het weekend heb ik weer lekker tijd om te freubelen!

Graag doe ik mee met de volgende challenge:
Challenge 17 KIC - Nieuw!


Liefs en tot de volgende blog!
Ryanne

2 opmerkingen:

  1. Ja dat bedeltje erbij is heel leuk. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Gezellig dat je mee doet bij de Creatieve Zebra

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ryanne,
    Wat een leuk kaartje met leuke stempel!
    Gave kleurtjes heb je gebruikt en je indeling vind ik ook top!
    Dankjewel voor je deelname bij DCZ.
    Groetjes, Linda DT-DCZ

    BeantwoordenVerwijderen